W dniach 23-25 maja odbyła się wycieczka klas pierwszych (mat-geo oraz mat-fiz) do Zakopanego i Białego Dunajca.  Pierwszego dnia wjechaliśmy wyciągiem na Gubałówkę oraz spędziliśmy czas wolny na Krupówkach. Wieczorem dotarliśmy do Willi Widokowej Bańska Niżna, gdzie zjedliśmy pyszną obiado-kolację, a później udaliśmy się do przytulnych pokoi i tam integrowaliśmy się ze sobą. Drugiego dnia wyjazdu odbył się spacer Doliną Kościeliską do schroniska na Ornaku. Niestety przez niesprzyjające warunki pogodowe nie udało nam się zrealizować wszystkich punktów naszej wyprawy (m.in. zwiedzanie Jaskini Mroźnej i Wąwozu Kraków). Po powrocie do pensjonatu połowa grupy wybrała się na Termy Chochołowskie razem z panem Jackiem Rudzkim, Tomaszem Erbelem oraz panią Katarzyną Gutowską-Lipiec, natomiast reszta pojechała znów na Krupówki z panią Moniką Rudzką i Dorotą Gęborek. Wieczorem dla chętnych zorganizowana została dyskoteka zamiast ogniska, na które nie pozwolił wcześniejszy deszcz. Brali w niej udział zarówno uczniowie, jak i nauczyciele. Ostatniego dnia poszliśmy na spacer na Rusinową Polanę, gdzie mogliśmy podziwiać zapierające dech w piersiach widoki, oraz na Wiktorówki, gdzie w Sanktuarium chętni mogli zapisać swoje intencje i pomodlić się. Później, naszą ostatnią atrakcją miał być wjazd na Wielką Krokiew, jednak przez okropną ulewę nie udało się nam jej zwiedzić, dlatego też nasz wyjazd do domu odbył się wcześniej. Te trzy dni przepełnione były wspaniałymi widokami i ludźmi wokół nas. Podziękowania należą się wszystkim nauczycielom, którzy się nami opiekowali, kierowcom, z którymi dobrze i bezpiecznie nam się jechało, a przede wszystkim osobom  z Willi Widokowej za niesamowite przyjęcie nas i wielką cierpliwość.